If you have your own questions that you wish the Killa to hansar, please email "dearbountykilla@gmail.com" or use the comments feature.

Tuesday 5 April 2011

Bored to Tears…

Dear Killa,

I attend UTECH and consider myself a good student. I do my work, I participate in school activities and even find time to take on some leadership positions on hall. Despite all that, in the nights I find myself with a lot of time on my hands. I am so bored sometimes, that I lie awake staring at the ceiling. What do you do when you feel bored?

Dear Schoolers,

Lawd-a-mercy! A need to mek a special call, hand me di telephone. And when mi call, me cyaah get no dial tone. Mi diss buy mi house a love zone. Anyway, hey!

Excuse, pass mi cellular phone, mek me call Antoinette and Simone. Hey! Tell dem nuh move a muscle ahm coming home to take a trip down eena dem love zone. Hey! Gal haffi bawl and scream and moan, mi start swing di old tiger bone. We use brush-brush we shoes, and fling whey stone. So tell di man dem fi leave dat alone. Well, Gyal want a man, yu know me deh ya instant. Natural as mi bawn, no unda not a substance. Excellent and talented, me doan unbalance. I naw drap off like di guy Jack Palance. Well, Gyal a mek noise like a giant alarm. Gyal waah fi run when fimme engine tun awn. Mi three teet fawk mi tek a plough up har farm. Plant mi banana and sink fimme cawn.

No comments:

Post a Comment