If you have your own questions that you wish the Killa to hansar, please email "dearbountykilla@gmail.com" or use the comments feature.

Tuesday 29 March 2011

System Blues…

Dear Killa,

I really enjoy reading your columns because it is always packed with such good advice. Recently, I experienced a few changes in my life. I used to work 60 hours a week and had an active social life. Anyhow, because of the recession, my job hours have been cut down and I can’t afford to floss as I used to. Gas costs alone are driving me mad. All now mi cyaah get fi check mi catty a Portmore. I am trying to run a robot but Babylon won’t even give me a bligh. I find myself wondering what this ‘raas’ government is up to?

Dear Flossa,

Well this one reaching out to all the leaders and the media. Well, this is Rodney Price aka Bounty Killer, the leader for Poor People Government.

Well poor people fed up! To how yuh system sheg up, yuh issue gun fi wi pickney bus. Poor people fed up! To how yuh system sheg up, well everyday the ghetto youths dead up. Mi ask the leader, him a di arranger, fi mek poor people surround by danger. Fly and the roach and de giant mosquita, sewage water whey fill wid pure bacteria. Unnu ever tek a look dung inna di Riverton area, Bactu, and Seaview, Waterhouse, Kentire? Long time the MP him nuh come near yah, and the nedda one whey claims sey she a counselor. Rob seventy five percent and gi wi de quarter. Conquer the land nuh waan fi gi wi a acre. Disconnect mi light and chop off mi water.

Yuh think dem like to see wi inna dem hot car ya? Wid dem hot gal yah? A sing dem song ya? Dem song yah stronger than them vial and obeah…The lion from Judah dem well waan conquer. The eagle and the bear and the Queen and har daughter. Haile Selassie I, mi know the whole a dem after. But them a go guh dung inna flames and water.

No comments:

Post a Comment