If you have your own questions that you wish the Killa to hansar, please email "dearbountykilla@gmail.com" or use the comments feature.

Friday 25 February 2011

Should I take her back?

Dear Killa,

I am a 34-year-old man and I am having a problem. I was with a young woman for 13 years. She did a lot of wicked things to me. We have a son together. From he was two months old, she left us and went to live with another man. Now, the man is doing her so much bad things, so she called me and told me the things he did to her. She said that he called her names. Now, she is saying that she made a big mistake, and everybody makes mistakes because when you do, you learn from them. She wants to come back, what should I do?

Dear Mr. Tekiback,

Well, it's Warlord di world renown…

Yo! She tell mi if mi waah mi can get it back. And how di garden flat, she waan mi wet it back. But di ongle ting mek mi nuh tek it back? Anyting mi dash wey, mi nuh tek it back. She seh di old broom know di corna di best. When mi dun pon de straight, she sey “gane are de rest”. Mi dun kiss di lips, she sey gwaan a de breast. She run round de house, sey my charm a di best.

Di gal drive me down like a madman pon di lane. Tell mi how much she miss di long sugar cane. She miss how mi mek har juice flow like a rain. Di likkle tiny man just start get to har brain. Too much dining, not enough whinning when she ready fi di bump and grinding.
Yo! This a nuh play riddle diddle nah fiddle. Everybody try puzzle this riddle.

No comments:

Post a Comment