If you have your own questions that you wish the Killa to hansar, please email "dearbountykilla@gmail.com" or use the comments feature.

Wednesday 9 February 2011

Wild Boy…

Dear Killa,

Sex is my biggest problem in life. I am 19 and everybody calls me a sex addict. I had sex with almost all the girls in my class and I have sex sometimes two and three times for the day. Every girl I have sex with wants to stick to me like ticks. But, I just can’t seem to settle down and give them what they want.

Killa, what do you think is wrong with me? Is there a name for this condition?


Dear Gyalist,


A who? A who couldah so lucky fi get it twice from ungrateful Chucky, Mr. Wucky and Ducky?
One pop, and a gal get a Kentucky. Lawd a mercy! She not so lucky (imagine that).


Well, mi tell di gal dem sey mi nuh play stuckie. Gal mi slam yuh 2 time yuh more than lucky. One pop mi gawn and gi a gal a Kentucky. Every whey mi guh the gal dem call mi fuckery. Gal a gimmi name Ungrateful Chucky. The ‘Ouch gal’ dem call mi wuckie and duckie. Gal whey yuh have a fi mi, when yuh see mi yuh fi gimmi. And tomorrow please act as if yuh never see me. Mi dun stretch yuh out like some lastic bingey and bench yuh out like some enamel chimmey.

Sexually speaking dem should know mi mad. Mi kill di gal dem wid promise whey never fulfill from dem come inna mi palace. Wuck har an duck har and present har wid malice. Well, a dat me deliver to Alice.

No comments:

Post a Comment