If you have your own questions that you wish the Killa to hansar, please email "dearbountykilla@gmail.com" or use the comments feature.

Friday 11 November 2011

Ladies Man

Dear Killa,
I am your number one fan. Recently, my friends and I got into an argument about you and Beenie. My friends claimed that Beenie was more of a ‘ladies man’ than you because him cute and can dance. I told them that dancing isn’t everything and that you are the better man because you had D’Angel first. Killa, please settle this.

Dear Fans,

Some bwoy sey dem a Gallis inna song and nevah see Alice ina har thong! Well, some bwoy just a sing bout gyal. Dem a nuh gallis, (dem) no know a ting bout gyal. Gallactic Gallis… me a de king bout gyal. A nuh yesiday Killa a win bout gyal. A four and five when mi a bring out gyal. Twin sisters mi buck and haffe win both gyals. Some bwoy nuh know de ‘Dawn’ or de ‘Kim’ bout gyal. A spend dem money and haffe bling out gyal. But, what a ting eeh?

Gyal dem see mi face and instant love dem fall in. Some a sey mi ugly but dem still find mi charming. Mi have a whole heap a gyal but dem nuh find dat alarming. Some bwoy can only get gyal pon Facebook. But, mi a bwoy a get gyal from mi barefoot. Some bwoy a get gyal through Blackberry.  But, a fi three naseberry me slam Kerry!

No comments:

Post a Comment